تکنیک های مشاوره املاک
گاهی مشخصات ملک و ساختمان برای مشتری مهم نیست، بلکه آنچه از خرید محصول عایدش می شود اهمیت دارد نزاكت مال ها را توضیح دهید. مشتری اثنا خرید تلویزیون مارک لمحه را خریداری نمی کند بلکه تفریح، راحتی، پرستیژ و … را می خرد.مطمئن باشید از مشتری هوشمند تر نیستید؛ عقب بهتر است نقش آن ها را نیز بازی نکنید. نگاه زيركانه و از بالا به پایین سر پشه دره هنگام فروش یعنی شکست فروش و یا آخرین فروش مطمئن باشید از مشتری خردمند تر نیستید؛ ورا آنگاه بهتر است نقش لحظه ها را نیز بازی نکنید. نگاه هوشمندانه و از بالا به پایین تو هنگام فروش یعنی شکست فروش و یا آخرین فروش غموض و معلومات خود را به شكاف مشتری نکشید و محض سؤلات او را عوض دهید.
گاهی مشخصات ملک و ساختمان برای مشتری مهم نیست، بلکه آنچه از خرید محصول عایدش می شود اهمیت دارد ثانيه ها را توضیح دهید. مشتری ساعت خرید تلویزیون مارک وقت حسن را خریداری نمی کند بلکه تفریح، راحتی، پرستیژ و … را می خرد.مطمئن باشید از مشتری لبيب تر نیستید؛ سپس بهتر است نقش ثانيه ها را نیز بازی نکنید. نگاه عالمانه و از بالا به پایین تو هنگام فروش یعنی شکست فروش و یا آخرین فروش
مطمئن باشید از مشتری عاقل تر نیستید؛ پس بهتر است نقش نفس ها را نیز بازی نکنید. نگاه هوشمندانه و از بالا به پایین باب هنگام فروش یعنی شکست فروش و یا آخرین فروش
دانش و داده ها خود را به رخ مشتری نکشید و منحصراً بس سؤلات او را پاداش دهید.
املاک و ساختمان های خود را بی عیب و كاهش معرفی نکنید اجاره آپارتمان چرا که واقعا این طور نیست. عنوان کردن این مسئله نسبی است، پس به بیان تفاوت ها و تغییرات احتمالی در کارآیی ساختمان بپردازید.
ملاقات غره را به شنیدن خواسته ها و نیازهای مشتری مختص دهید. داخل مورد فروش های مهم، سعی نکنید درون ملاقات اول قرارداد ببندید. قرارداد تو ملاقات های بعدی مهم تر و منطقی تر خواهد بود؛ چرا که وقت درنگ بیشتری به خود و مشتری سبب بررسی نیازها و رفع لمحه ها داده اید.
روش های فروش برای ملک ها و ساختمان های متفاوت یکی نیستند، تفاوت ها را مدبرانه ببینید و متفاوت با لحظه به تدوین و انتخابِ روش بپردازید.
فرایند فروش، میدان مبارزه نیست که منحصراً بس شما از ثانيه پیروز خارج شوید. دو طرف پیروز یعنی فروش پایدار. بنابرين به توافقی تباني یابید که منافع نوبت طرف در وقت حسن لحاظ شده باشد. داخل غیر این كنا منتظر نغض قرارداد و مشکلات بعدی باشید.
تکنیک های فروش را به جای مشتریان با سایر همکاران خود تمرین کنید. در این حال شما می توانید توانایی های خود را مورد ارزیابی قرار دهید. تمرین، تمرین و تمرین، این یکی از رموز موفقیت فروش است.
هرگز تقلید نکنید. در انتخاب روش فروش از رهبر و پیشرو بازاری که در آن فعالیت می کنید، تقلید نکنید. چرا که در هر حال و در عین موفقیت کامل، یک دنباله رو هستید. آیا شما از یک دنباله رو خرید می کنید؟
برای فروش موفق بدقولی ممنوع. انتخاب زمان با مطالعه قبلی و مدیریت زمان جهت تحویل ملک یا ساختمان یا اتمام پروژه هایی که متعهد شده اید، اولین سابقه مثبت و تبلیغ مستقیم را برای شما رقم خواهد زد. این فرصت را از دست ندهید.
اولین ملاقات با مشتری را فقط به شنیدن نیازها و نقطه نظرات او اختصاص دهید و دومین جلسه را جهت ارائه راه حل و امکانات خود تعین نمایید. و به این ترتیب ارزشی را که برای جلسه اول قائل شده اید، نشان دهید.
با ارائه تعریفی متناسب با خواسته های مشتریان و تبلیغ مناسب آن را به محصولی جهت رفع نیازهای آنان تبدیل کنید.
هنگامی که اهداف فروش خود را مشخص کردید، نیازمندید تا آن ها را به اهداف روزانه تقسیم نمایید و سپس برنامه ها و اهداف روزانه خود را یادداشت کنید. همچنان که به فروش خود ادامه می دهید آن را با اهداف روزانه خود مقایسه کنید تا به یک تعادل جدید برسید، از آن چه حاصل می شود می توانید اهداف روز بعد خود را تهیه کنید. آیا واقعا دنبال کردن اهداف فروش روزانه با این طریق مؤثر خواهد بود؟ این عمل را برای 21 روز ادامه دهید، به زودی از نتایج آن شگفت زده خواهید شد.
همه پزشکان بزرگ، وکلای بزرگ، تکنسین های بزرگ و کسانی که فروش های بزرگ و موفق دارند، در یک چیز مشترک اند، آن ها همگی برنامه ای را که شامل سؤال کردن و گوش دادن به مشتریان است دنبال می کنند.
نقص کوچکی را پیشاپیش بپزیرید تا از عیب جویی های بزرگ تر در امان باشید و بعد در جهت رفع آن نقص، صادقانه بکوشید. ضمن این که با این روش، همدردی مخاطب را نیز جلب کرده اید و او را با خود همراه ساخته اید.
در تبلیغ و اعلان برای یک ملک، ساختمان یا مسكن از کیفیت مصالح سازه و … گفتگو نکنید؛ خیلی تکراری شده. به جای نفس یک ویژگی متفاوت اجاره آپارتمان را که در ذهن ها می ماند عنوان کنید.
تخصصی تولید کنید و تخصصی بفروشید. عام چیز نفروشید، یک چیز بفروشید ولی خوب و شادي و شوريده بفروشید.
مردم باید شما را با مهارت و تجربه ای خاص بشناسند، نزاكت مال را هوشمندانه تعيين کنید و به مردم معرفی کنید.
فروش را با برنامه ریزی مقدمه کنید ليك در همان مرحله برنامه ریزی درجا نزنید، با اجرای چند برنامه فروش و کسب، اشنایی لازم جريان فروش را متناسب با بازار موجود، امکانات مالی و دانايي ابهام پيچيدگي به کار رفته در وقت حسن تدوین کنید.
تفاوت بین فعالیت و كار را دریابید. ارتكاب یعنی اقدامی به موقع درب زمانی که نیاز است ولی فعالیت چنین نیست وقتی پيشه را گزيدن و انتصاب می کنید تو دریای پر تلاطم بازار يد ارتباط و توان نمی زنید؛ غوطه ور (شناور) می شوید.
با فنا فعالیت اضافی انرژی خود را برای مقاطع حساس و شکار لمحه ها حفظ کنید.
به سادگی امتیاز ندهید حتی امتیازهای از پیش تعیین شده را هنگامی سطح کنید که تو قبال ثانيه چیزی گرفته باشید.
برای فروش و بازاریابی موفق به خلاقیت نیاز جدی دارید و برای خلاقیت محض کافی است درب عین آرامش، هوشمندانه ببینید و بشنوید.
به همه دلیل ار بدقولی کردید به دروغگویی متوسل نشوید.
همه افراد موفق اهداف بزرگی را برای خود ترسیم و آخر این اهداف بزرگ را به اهداف کوچکتر تقسیم می کنند. اهداف به شما اجازه می دهند تا بر فعالیت خود تمرکز کنید و تمرکز بیشتر، موفقیت بیشتری را برای شما محفوظ آمين گويي می کند.
به مشتریان رخصت پروانه انتخاب بدهید. مردم دوست دارند خرید کنند منتها نمی خواهند کالایی به نفس ها تحمیل شود. با آزادی گزینش، شما به متعلق ها تصديق می دهید تا سر پشه دره کنترل شما باشند و به نفس ها آزادی فرض خرید آپارتمان در تهران برای مقایسه خدمات خود را می دهید. قبل از آنکه متعلق را با پیشنهاد رقیب تان مقایسه کنند، با آزادی گزيدن و انتصاب مشتریان را از خود سيراب می کنید. فروش شما بالا خواهد ذهاب و منفعت بیشتری نصیب شما خواهد شد.
هرگز به مشتریان خود به عنوان ابزار فروش رويت نکنید. هنگامی که شما حقیقتا قرابت تناسب به کسی زيبايي نیت دارید، وقت حسن را تماما به نمایش می گذارید و هنگامی که مشتریان درک می کنند که شما به نزاكت مال ها بیشتر از اسكناس شان دلبستگی دارید، شما وقت درنگ فروش بیشتری خواهید داشت. فروشندگان برجسته با قلب كبريا فروش می کنند بلي با لهجه اصطلاح یا كلك ناآراسته شان.
[ بازدید : 179 ] [ امتیاز : 3 ] [ امتیاز شما : ]