چگونه یک مشاور املاک حرفه ای شویم
صداقت مهم ترین، اصلی ترین و اولین نکته حرفه فروش و بازاریابی تمام محصول و کالایی به ویژه ملک و ساختمان است
هر شغلی آفتی دارد، آفت فروش هم عجله است و غرور. شتاب برای پيمان بستن قرارداد و خودستايي برای اولین موفقیت ها
گاهی مشخصات ملک و ساختمان برای مشتری مهم نیست، بلکه آنچه از خرید محصول عایدش می شود اهمیت دارد دم ها را توضیح دهید. مشتری موقع خرید تلویزیون مارک وقت حسن را خریداری نمی کند بلکه تفریح، راحتی، پرستیژ و … را می خرد.مطمئن باشید از مشتری هوشمند تر نیستید؛ دنبال بهتر است نقش آن ها را نیز بازی نکنید. نگاه عالمانه و از بالا به پایین سر پشه دره هنگام فروش یعنی شکست فروش و یا آخرین فروش
مطمئن باشید از مشتری ذكي تر نیستید؛ ورا آنگاه بهتر است نقش آن ها را نیز بازی نکنید. نگاه بخردانه و از بالا به پایین سر پشه دره هنگام فروش یعنی شکست فروش و یا آخرین فروش
دانش و دانسته ها خود را به رخنه مشتری نکشید و منحصراً بس سؤلات او را بازتاب دهید.
املاک و ساختمان های خود را بی عیب و كاستي معرفی نکنید املاک تهران چرا که واقعا این طور نیست. عنوان کردن این مسئله نسبی است، پس به بیان تفاوت ها و تغییرات احتمالی در کارآیی ساختمان بپردازید.
هنر خوب شنیدن را بیاموزید. زيركانه شنیدن شرط اول فروش صحیح و موفق است. سعی نکنید پیشاپیش پاسخ راه حل و پرسش سؤلات احتمالی مشتری را بدهید؛ حتی بهتر است جواب سؤلات را به بررسی بیشتر موکول نمایید. برخلاف دیگران توصیه می کنیم تا می توانید به مشتری استظهار کنید؛ و حكماً جایی که بها اعتماد شما حفظ شود، تفاوت زیرکی و جبن را دریابید. فروش التذاذ بخش است و الفبای فروش یکی است و اولین حرف دم رضایت مشتری است.
تکنیک های فروش را به جای مشتریان با سایر همکاران خود تمرین کنید. در این حال شما می توانید توانایی های خود را مورد ارزیابی قرار دهید. تمرین، تمرین و تمرین، این یکی از رموز موفقیت فروش است.
هرگز تقلید نکنید. در انتخاب روش فروش از رهبر و پیشرو بازاری که در آن فعالیت می کنید، تقلید نکنید. چرا که در هر حال و در عین موفقیت کامل، یک دنباله رو هستید. آیا شما از یک دنباله رو خرید می کنید؟
برای فروش موفق بدقولی ممنوع. انتخاب زمان با مطالعه قبلی و مدیریت زمان جهت تحویل ملک یا ساختمان یا اتمام پروژه هایی که متعهد شده اید، اولین سابقه مثبت و تبلیغ مستقیم را برای شما رقم خواهد زد. این فرصت را از دست ندهید.
اولین ملاقات با مشتری را فقط به شنیدن نیازها و نقطه نظرات او اختصاص دهید و دومین جلسه را جهت ارائه راه حل و امکانات خود تعین نمایید. و به این ترتیب ارزشی را که برای جلسه اول قائل شده اید، نشان دهید.
با ارائه تعریفی متناسب با خواسته های مشتریان و تبلیغ مناسب آن را به محصولی جهت رفع نیازهای آنان تبدیل کنید.
هنگامی که اهداف فروش خود را مشخص کردید، نیازمندید تا آن ها را به اهداف روزانه تقسیم نمایید و سپس برنامه ها و اهداف روزانه خود را یادداشت کنید. همچنان که به فروش خود ادامه می دهید آن را با اهداف روزانه خود مقایسه کنید تا به یک تعادل جدید برسید، از آن چه حاصل می شود می توانید اهداف روز بعد خود را تهیه کنید. آیا واقعا دنبال کردن اهداف فروش روزانه با این طریق مؤثر خواهد بود؟ این عمل را برای 21 روز ادامه دهید، به زودی از نتایج آن شگفت زده خواهید شد.
همه پزشکان بزرگ، وکلای بزرگ، تکنسین های بزرگ و کسانی که فروش های بزرگ و موفق دارند، در یک چیز مشترک اند، آن ها همگی برنامه ای را که شامل سؤال کردن و گوش دادن به مشتریان است دنبال می کنند.
نقص کوچکی را پیشاپیش بپزیرید تا از عیب جویی های بزرگ تر در امان باشید و بعد در جهت رفع آن نقص، صادقانه بکوشید. ضمن این که با این روش، همدردی مخاطب را نیز جلب کرده اید و او را با خود همراه ساخته اید.
در تبلیغ و اعلان برای یک ملک، ساختمان یا منزل ساختمان از کیفیت مصالح سازه و … همراهي نکنید؛ خیلی تکراری شده. به جای لحظه یک ویژگی متفاوت املاک تهران را که در ذهن ها می ماند عنوان کنید.
تخصصی تولید کنید و تخصصی بفروشید. عموماً چیز نفروشید، یک چیز بفروشید ولی خوب و همايون ابتهاج بفروشید.
مردم باید شما را با مهارت و تجربه ای خاص بشناسند، ثانيه را هوشمندانه گزينش کنید و به مردم معرفی کنید.
فروش را با برنامه ریزی آغاز کنید اما در همان مرحله برنامه ریزی درجا نزنید، با اجرای چند برنامه فروش و کسب، اشنایی لازم روال فروش را متناسب با بازار موجود، امکانات مالی و دانايي ابهام پيچيدگي به کار رفته در نفس تدوین کنید.
تفاوت بین فعالیت و عمل را دریابید. ادا یعنی اقدامی به موقع درب زمانی که نیاز است ولی فعالیت چنین نیست وقتی حرفه را تعيين می کنید سر پشه دره دریای جعودت تلاطم بازار تباني و توان نمی زنید؛ غوطه شادي افزا (شناور) می شوید.
با زوال فعالیت اضافی انرژی خود را برای مقاطع حساس و شکار لحظه ها حفظ کنید.
به سادگی امتیاز ندهید حتی امتیازهای از پیش تعیین شده را هنگامی سيما کنید که در قبال نفس چیزی ناراحت باشید.
برای فروش و بازاریابی موفق به خلاقیت نیاز جدی دارید و برای خلاقیت فقط کافی است درون عین آرامش، هوشمندانه و جاهلانه ببینید و بشنوید.
به هر دلیل ار بدقولی کردید به دروغگویی متوسل نشوید.
همه افراد موفق اهداف بزرگی را برای خود ترسیم و آخر این اهداف عالي را به اهداف کوچکتر تقسیم می کنند. اهداف به شما تصديق می دهند تا بر فعالیت خود تمرکز کنید و تمرکز بیشتر، موفقیت بیشتری را برای شما مهيا درامان می کند.
به مشتریان منشور فتوا انتخاب بدهید. مردم دمساز دارند خرید کنند ليك نمی خواهند کالایی به نزاكت مال ها تحمیل شود. با آزادی گزینش، شما به لحظه ها مجوز می دهید تا تو کنترل شما باشند و به لمحه ها آزادی بايست برای مقایسه خدمات خود را می دهید. سبق از آنکه نزاكت مال را با پیشنهاد رقیب تان مقایسه کنند، با آزادی گلچين برگزيدن مشتریان را از خود خشنود می کنید. فروش شما بالا خواهد رفت و منفعت بیشتری نصیب شما خواهد شد.
هرگز به مشتریان خود به عنوان وسايل فروش ديد نکنید. هنگامی که شما حقیقتا انتساب به کسی حسن نیت دارید، دم را تماما به نمایش می گذارید و هنگامی که مشتریان درک می کنند که شما به نفس ها بیشتر از نقدينه شان دلبستگی دارید، شما يارا زمان فروش بیشتری خواهید داشت. فروشندگان بزرگ با قلب شكوه فروش می کنند ني و آري با لهجه اصطلاح یا قلم شان.
[ بازدید : 270 ] [ امتیاز : 3 ] [ امتیاز شما : ]